25 Ağustos 2009 Salı

...sevdim seni bir kere...

ahahaha :D:D:D
(böyle gülmeyi de yeni öğrendim bu arada, güzel ama di mi)
neyse konuya geliim sevdim bu blog işini ben ya,
1. si bana 19yaşında olduğumu ispatladı. (herkes 20 olduğumu öne sürerken) ayhh çok güzel ya. onlar basamağında 2 görmek istemediğim ama korkarım ki bugünü de sayarsak 5 gün sonra görmek zorunda kalacağım yaşlara girmeyi hiç ama hiç istemiyorum. bunun bayanların yaş kompleksi olayıyla alakası yok tabi ama büyümek ya da büyümemek işte tüm mesele burda... yani 20.nin falan bi ağırlığı var, bende olmayan bi ağırlık sanırım bu. o sebeple erteleyebilirdim aslında 20ye geçişi ama ben ertelesem kafa kağıdım aksini iddia ettiği için elden bişi gelmez.
gelelim şu blog denen olayın 2. süperliğine
bana özel olmadığımı, hatta çüş denecek kadar sıradan olduğumu çarşaf çarşaf yüzüme vurdu resmen dün bu sıradan blog. normalde buna bildiğin bozulur bilakis atar bile yapardım kendi çapımda ama nedense bu sefer hoşuma gitti... meraklar bölümüne "merak ne güzel şey, güzel şey merak" yazmayı akıl edebilen(!) yegane kişinin ben olmadığımı görmek zedelemedi beni.. neticede teknolojinin tavan yapmakta çabaladığı günlerdeyiz 3G ile beraber.
reklamların süper hatta film tadında olması ve yapımcıların bize reklam arası film izletme çabalarıyla birlikte beni benden aldı bu merak olayı, anlaşılan bi beni benden almamış <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder