25 Ağustos 2009 Salı

ardaaaaa...

şimdiye kadar bi hakan şükür'e karşı olmuştu bu içimde, şimdi de aynı şey arda turan'da baş gösteriyor. nasıl bi sempati duyuyosam artık, ne söyleseler ne yapsalar hoşuma gidiyo. tabi körü körüne bi bağlılık değil aslında da yine de garip bi his... bi ara da ilhan mansız'a karşı inceden bişiler olmuştu ama o zaman küçüktüm ve her kız gibi yakışıklılıkla bağdaşan sevgimsi bişiydi o ama bu öyle değil.. bi kere sempatik bi insan arda, sonra galatasarayda oynuyo (ki bu büyük bi etken) buna ilaveten de hakkında okuduğum bi kaç yazıda da gördüğüm kadarıyla efendi bi abimiz. Allah yolunu açık etsin ne diim.
***bu arada bu sevgimin farkındaydım ama bugün gazetede gördüğüm bi yazıyla daha da pekiştiğini anladım. bu sıra sinem kobal-nam-ı değer selena-'la beraber vakit geçiriyorlarmış tabii iddialara göre arkadaş olarak. aslında sevmezdim pek o kızcağızı ama az önce reklamda gördüm, şöyle bi baktım alıcı gözüyle; o kadar da itici gelmedi. belki de ardayla takıldığı içindir, kim bilir :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder